Booking

Sikre deg et bord på Südøst og nyt thailandske smaker i stemningsfulle omgivelser på Grünerløkka. Perfekt for både hverdagsmiddager og spesielle anledninger.

Finner du ikke bord på ønsket tidspunkt? Ring oss uansett på telefon +47 23 35 30 70. Kanskje klarer vi å oppfylle ønsket ditt, likevel! Du kan også se ledighet i en av våre andre restauranter.

Forespør selskap (over 9 personer)

NB: Dette er kun en forespørsel.
Vi vil svare deg så fort som mulig med en bekreftelse om vi har tilgjengelig bord på ønsket dato.

Ofte stilte spørsmål

Kan jeg reservere bord for kun dessert og drikke?

Nei, dessverre. Hos oss har vi spiseplikt for alle gjester. Spiseplikten innebærer at hver person må bestille minst én hovedrett eller to småretter.

I sommersesongen, når uteserveringen er åpen, kan det i enkelte tilfeller være mulig å komme innom for kun noe å drikke. Dette avhenger av kapasiteten den dagen, så vi anbefaler at du tar kontakt med oss i forkant for å sjekke mulighetene.

Kan jeg reservere et spesifikt bord/område i restauranten?

Vi tar imot ønsker om bordplassering og vil gjøre vårt beste for å imøtekomme dette så langt det lar seg gjøre. Det er dessverre ingen garanti for at ønskene alltid blir oppfylt.

Kan dere tilpasse etter allergi?

Hos oss legger vi rette for allergi, men kan ikke garantere mot spor av allergener i matrettene.

Har dere vegetariske/veganske alternativer?

Ja, vi har både vegetarianske og veganske retter på menyen. I tillegg kan flere av rettene våre tilpasses etter ønske – enten du foretrekker plantebasert, ønsker å fjerne enkelte ingredienser, eller har spesifikke preferanser. Vi anbefaler at du tar en prat med servitøren når du er hos oss – spør gjerne hva som kan skreddersys, så finner vi en god løsning sammen!

Kan jeg ta med hund i restauranten?

Kun servicehund er tillatt i våre restauranter.

Er restauranten handikaptilpasset?

Vi har handicaptilpasset inngang og et handicaptoalett i underetasjen. Vi gjør oppmerksom på at heisen ned til handicaptoalettet for øyeblikket er ute av drift, men det arbeides med å få den reparert så snart som mulig. Vi beklager ulempene dette kan medføre.

Kan jeg ha med barnevogn?

Av sikkerhetsgrunner tillater vi dessverre ikke barnevogner i restauranten vår, og har heller ikke barnestol. Dere kan imidlertid gjerne ta med en bærebag til den lille. Dere finner barnevognsparkering ved inngangen eller i garderoben under middagen.

Hvor lenge holdes bordet av hvis vi blir forsinket?

Vi holder av bordet ditt i 20 minutter. Om dere er mer forsinket, så vil vi gjerne at du tar kontakt på telefon. Vi minner om at du ikke har bordet lenger enn sittetiden på din reservasjon dersom du kommer for sent.

Jeg ønsker å betale med faktura

For å kunne betale med faktura må dere kontakt oss på booking@sudost.no senest 3 dager før besøket. Vi fakturer bare bedrifter, ikke privatpersoner.

Vi planlegger sammen

Ta kontakt per telefon eller e-post om du har noen spørsmål,
eller send oss en forespørsel under.